nuffnang_bid = "c873044bf82cd596950c46bcb3f8138b"

Saturday 4 August 2012

..INGIN CANTIK DI HARI RAYA DAN BERPELUANG MEMENAGI IPAD3!!..

Asalamualaikum..


Kini anda berpeluang memenangi hadiah sebuah iPad 3 dengan pembelian produk penjagaan wajah (skincare) DR NABISAR NATURAL secara online di
www.harmony.com.my


 Produk DR NABISAR NATURAL adalah Halal & Lulus Kementerian Kesihatan Malaysia


Kesemua rangkaian DR NABISAR diformulasikan oleh Dr Nabisar Mustan
PhD Cambridge University, London, UK. 


Beliau adalah seorang saintis terkemuka yang terkemuka dalam R&D bioteknologi dan berpengalaman bertugas di makmal-makmal R&D produk kecantikan



di Eropah.



Produk DR NABISAR juga adalah HALAL dan diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia.



**Borang penyertaan akan disertakan dalam penghantaran bungkusan produk yang anda order secara online nanti. Jangan lepaskan peluang sempena Ramadan & Aidilfitri ini. Belilah produk DR NABISAR NATURAL di online sekarang & tampil berseri dan lebih cerah pada Aidilfitri ini!


..TESTIMONI..


✔ 😌 'Beralihlah kepada produk yang selamat untuk kulit wajah anda
dan juga dijamin halal, gunakan tanpa sebarang keraguan..Lihatlah hasil kulit
wajah saya sekarang..'Zamzarina.


✔😌  Last week saya ada beli pek percubaan jerawat.
Saya dapati ianya sgt bagus dan berkesan terhadap jerawat-jerawat saya.
Jerawat saya tak byk, cuma ada jerawat halus2 mcm ruam.
Skrg muka saya bersih dan tidak berminyak.
Saya suka dgn pelembab dan krim jerawat yg berbentuk gel tersebut.
Muka saya berasa amat segar.
Bagaimana untuk membeli pek besar produk seperti dlm kotak percubaan ini kerana mahu terus menggunakan pek besar.


Sekian, terima kasih
norhaslinda 


TQ 4 READING..=)

No comments:

Post a Comment